ЗАДНА ГУМА ROADTEC 01 SE 190/55 ZR 17 M/C TL (75W)
Наличност
В наличност
DOT:47/22
Metzeler Roadtec 01 SE спортната страна на туринга
ROADTEC™ 01 SE е еволюцията на Metzeler в сегмента спорт туринг, която да подобри управлението и сцеплението при суперспорт и голите мотоциклети като запази пробега и отличното представяне на мокра настилка.
Сцепление
Сцепление на всякаква настилка, допълнително сцепление при пълен наклон.
Базирана и следваща ROADTEC™ 01- модел спечелил редица награди "Гума на година", дизайнът на грайфера на ROADTEC™ 01 в страничната част, както на предната, така и на задната гума, предполага много по-спортно представяне на гумите, предвид насочеността на модела към спортния дял от спорт туристите.
В централната си част ROADTEC™ 01 SE и ROADTEC™ 01 са идентични с идеята да се запази отличното дрениране на вода разработено при ROADTEC™ 01.
В страничаната част нещата изглеждат доста по-различно. ROADTEC™ 01 SE има много по-голи рамене, така да го наречем, следователно много по-голяма контактна площ с асфалта при особено голям наклон, което да спомогне запазване на посоката в завоите.
Пробег
Дълъг пробег и непроменливи характеристи на представянето.
ROADTEC™ 01 SE не е ощетена откъм пробег спрямо ROADTEC™ 01. Животът на гумата е запазен.
Множество каналчетата, разположени в централната част на предната гума, които да осигурят механично сцепление, да спомогнат за оттичане на водата и за безопасността при каране на мокра настилка, като в същото време намалят и напрежението към самата смес с цел предотвратяване на прегряване и удължаване живота на гумата.
В центъра на задната гума от Metzeler разполагат гладка линия по цялата дължина на гумата, която да минимизира вероятността от приплъзване като по този начин бъде ограничено и износването.
Сигурност
Сигурност на мокра настилка и на такава с хлъзгава и гладка повърхност.
ROADTEC™ 01 SE наследява грайфера на ROADTEC™ 01 като прави редица подобрения откъм поддържане на мотоциклета при пълен наклон.
Множеството напречни каналчета на предната гума осигуряват механично сцепление и дренаж на водата при изключително мокра настилка. Много добро взаймодействие с ABS.
За предната гума е използвана само silica.
Задната гума е съставена от дълги и стръмни канали, които да подобрят оттичането на вода и да подобрят механичното сцепление, и къси напречни каналчета, които да подобрят сцеплението на повърхности с ниско триене, контрола и стабилността на мотоциклета при използване на спирачки, и да спомогнат ускоряване загряването на сместа.
Разположението на смесите при задната гума е в съотношение 40-20-40.
За централната лента е използвана silica-carbon-black смес за стабилност при висока скорост и разпръскване на топлината
В страничните си части задната гума е изцяло silica за отлично сцепление на мокра настилка и на такава с ниско триене, а също и за бързо загряване, което да осигури и сцепление за страничния ръб.
Отзиви (0)